Reklamace

 

K reklamaci využijte níže umístěný formulář. Odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, nebo v obsahu reklamované objednávky.

Upozorňujeme, že veškeré podání reklamace je možné uskutečnit pomocí uživatelského účtu. V záložce „Historie objednávek“ vyberte konkrétní objednávky, které se vaše reklamace nebo vrácení zboží týká. V detailu této objednávky vyberte pomocí zaškrtávacího políčka konkrétní položku, kterou chcete reklamovat nebo vrátit. Do pole pro zprávu prosím popište situaci. Například, že chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dní, případně, že námi dodané zboží má vadu apod.

Reklamační formulář přiložte ke zboží. Pro uznání reklamace je zapotřebí, aby k nám zboží dorazilo nepoškozené. Ujistěte se proto, že jste jej řádně zabalili. Po podání reklamace prosím vyčkejte na kontakt zákaznického servisu.

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení
reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta,
považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Formulář lze vyplnit i elektronicky po jeho stažení. Vždy je třeba formulář ale vytisknout a odeslat případně odeslat kopii na email.

Zboží i formulář k reklamaci zašlete na adresu:

Vřesová 667
330 08 Zruč-Senec

Případně scan formuláře můžete zaslat na obchod@stamed.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení